Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Anna - 11 augusti 2009 21:50

Det var okej för dig, så länge du inte visste orsaken till varför jag inte har kontakt med honom. Men direkt du fick veta.. ja.. vad gör du?? Du blir sur och vill inte träffa mig. Varför ska ditt beteende ändras bara för att du vet orsaken? Jag var bara ärlig om orsaken, för att jag älskar dig och kör med helt öppna kort för att försöka förbättra våran relation. Fråga inte om du inte vill veta svaret. Det jag sa var MIN åsikt och uppfattning om personen. Jag hade bestämt mig för länge sen att bryta kontakten med honom. För jag mår inte bra av att ha han i mitt liv, och jag tänker även på Thors bästa.

För jag sätter mitt barn på första plats och får lov att tänka på vilka jag har i mitt liv.

Jag kan inte ha någon som trycker ner personer och sänker deras självförtroende i Thors liv.

Jag har brytit kontakten med två stycken både med tanke på mig själv, men mest på Thor.

Men det var inte en sådan stor uppoffring, för jag visste att jag inte kan ha dom personerna i mitt liv, för att dom inte var bra för mig.


(det rann inte ens en enda tår nerför min kind när jag bröt kontakten med dom)


Jag är inte sur på dig, endast besviken... men det går väl över det också. För jag älskar dig, bullen :P

**************************************************

***


Igår var ingen bra dag. Men idag var de bättre.

Fastän det varit en riktig SLÖDAG. :)

Thor har varit hur snäll som helst.. och vi har gosat, lekt och bara tagit det lugnt. Rasken kom till och med fram under våran mysstund, och för bara en vecka sen så kunde han inte vara i samma rum som Thor när han var vaken. Så det är ett stort framsteg! :D


Har kommit fram till att Rasken är en hetsätare. Så jag försöker finna lösningar på det. Har fått rådet om att dela ut små portioner. Men vi får se.. jag ska kolla efter fler lösningar och se vilket som är det bästa. För varken jag eller Rasken mår bra av att han kräks upp maten ibland. Har hänt ca 3 ggr sen torsdags.


Men men... nu ska jag surfa runt lite, och sen så blir det nog sängen för mig.


(håller på att dra ner på rökningen också... jobbigt... speciellt när det är kattutställning i helgen och jag ska ställa själv på lördagen... pirrigt)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards