Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Anna - 31 augusti 2009 17:54

Tack för att du finns.

Du är verkligen äkta, det finns inget falskt i dig.

Jag är så glad över att jag träffade dig och lärde känna dig.. Jag ångrar inte en minut.

Du är min vän, dig kan jag prata med allt om.


Jag är glad över att ha dig i mitt liv, och glad över att du har gett mig det förtroende som du gjort.

Jag bevarar det väl, det behöver du inte oroa dig över. :)


********************

Snart kommer Lars och Thor hem, då ska jag mysa med lillkillen och medans Lars gör mat.

 Jag älskar er!

Av Anna - 31 augusti 2009 13:05

jadu, vad arg man kan bli. Tänk dig som så att han är liten.. LITEN. Och han förtjänar inte att ha en flera människor omkring sig som är irriterade på honom.

Men då vet jag till nästa gång, att jag inte kan ha honom där.


Zigge ställdes i lördags, han blev EX1, men blev slagen i nomineringen för att han blev sur på den andra katten som domaren höll honom mot. Men jag är stolt över honom ändå. Han är duktig och agerade bara naturligt när han blev sur på den andra katten. För med tanke på att Zigge är fertil och den andra katten var en fertil hane + att det är en stressig miljö, så klandrar jag honom absolut inte att han blev sur. Han är en duktig kille och faktiskt snäll, när domaren sa att han inte var en snäll kisse, så skulle hon se honom här hemma. För då tål han andra katter, barn och ja... nästan allt. (förutom klippa klorna :P)


Kan inte skriva så mycket nu, för jag har en grinig Thor bredvid mig. :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards