Alla inlägg den 13 april 2010

Av Anna - 13 april 2010 10:01

Snart biter jag inte ihop längre. För nu är jag less!

Att folk inte kan fatta att jag inte vill ha något med dom att göra, att jag bryter kontakten med dom. Så jag vill inte ha några sms, jag vill inte ha några mail. Jag vill inte ha några samtal, jag vill inte ha några kontaktförsök från personer som jag inte vill ha i mitt liv. Så jag kommer fortsätta ignorera dom människorna. Respektera det och sluta kontakta mig.


Och en del personer försöker psyka mig, lägg ner... det fungerar inte på mig. För vet ni vad? Jag är starkare än er. Jag har kommit över den sandlåde-nivån. Och ska ni lyckas psyka mig, så gör ni på fel sätt. Det sätt som jag sett er göra, är mest skrattretande.. därför tar jag upp det i bloggen nu.


Idag så vaknade jag helt på fel sida. Har inte fått mycket sömn och Thor har hittat på en massa hyss på morgonen.

Men vet ni vad.. JAG kan iallafall behärska min irritation. Jag visar inte det öppet för Thor. Jag skriver av mig istället.


Så idag... kontakta inte mig om ni inte har något vänligt att säga och/eller om jag vill höra av er.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards