Alla inlägg den 9 april 2010

Av Anna - 9 april 2010 21:14

Ja, länge sen man skrev.

Har haft några riktigt bra dagar den här veckan.

CEB har ju varit förbi några gånger.

Thor blev ju helt frisk i måndags. ^^

I onsdags så käkade jag, Eva, Conny och Bettan på Thai Garden.. riktigt mysigt var det. Det måste man snart göra om... när man har råd :P

Igår så fick jag besök, och blev bjuden på mat ^^


Och idag så har man varit på FH, mådde illa ett tag där, för det serverades surströmming... jag har svårt för den doften.. men jag käkade korv och bröd som var alternativet. Men lyckades bara få i mig en, eftersom doften från surströmmingen fick nästan korven att smaka det.

Och nu på efter middagen så kom Eva och Connys Beppe.. Jag ska ha honom över helgen.. så idag har jag riktigt skämt bort honom. ^^


**********************************


En irritation kan man känna mot en viss person. Ens barn kommer alltid i första hand! Kan man inte förstå det så får man lära sig det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards