Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 11 september 2009 23:45

Uställning imorgon för Zigge. Han ska även ställas på söndag. Det ska bli kul. För efter den här utställningen så kommer det att ta ett tag innan han ska ställas igen, eftersom hans hormoner ska komma i balans och vi tycker att han har fått tillräckligt med erfarenhet inför dom "riktiga" utställningarna, dvs när han är stor nog att kunna ta cert.


Orkar inte skriva så mycket nu. Ska upp 05:30. Men jag ser verkligen emot morgondagen, för då ska jag och Sara J ha en riktig tjejdag och ha riktigt kul på utställningen. För våra katter är ju dom snyggaste Flört

Av Anna - 8 september 2009 12:27

Det är en ny djungel man ska lära sig nu när man ska blogga, eftersom bloggagratis blivit bloggplatsen.


Thor har blivit 9 månader och har 7 tänder nu. Han stod själv i några sekunder igår, helt självmant så släppte han taget om stolen han stod emot i Lillpite. Han är så duktig min lilla kille. <3


Tänker på dig, vännen. Inte lätt när man har svårt. Jag håller tummarna för att hon blir bättre.


Jag hade en ganska jobbig dag igår. Träffade en person som jag inte gillar pga en händelse när jag bodde i Roknäs. Han betedde sig som om vi var kompisar, jag vände mest ryggen till och gick. Det värsta är att han jobbar på ett ställe där jag brukar köpa cigg. Fan också! Jag får väl gå lite längre när gång jag ska köpa cigg, det är ju bara nyttigt med motion så ;)


Inatt satt jag på balkongen och pratade med en granne, det var väldigt trevligt faktiskt. Vet inte hur länge vi pratade, men vi pratade in allt mellan himmel och jord, så vi pratade ganska länge. Tror klockan var vid 2 på natten innan vi fick lov att avsluta, för jag hörde Thor vakna och grannen hade börjat frysa lite.


Rasken är så mycket modigare nu, man kan knappt tro att han är en chicken längre. Det är bara ibland man lägger märke till det. Jag ska testa att ha honom i famnen nästa gång vi har besök. Om han inte får panik, så då har han gjort framsteg även där. Och han gillar Frolic! Han fick bara en halv Frolic som jag delat på hälften, men oj vad han tyckte om det. haha.


Nu försöker Thor riva ner mitt tangentbord vid min dator (jag sitter vid Lars dator just i skrivande stund).

Nu står Thor vid mig i sin gåstol och grinar och säger mamma.

Så plikten kallar :P

Av Anna - 4 september 2009 19:24

På söndag blir Thor 9 månader, otroligt vad tiden går fort. Kan knappt fatta det.


Idag är ju än mer irriterad på E.B Jag lämnade meddelande igår och har försökt ringt en hel del gånger både igår och idag så borde dom fan ringa upp!

Igår när jag var på VC för att kolla utslagen jag har fått så kom vi fram till att det är nog en biverkning på medicinen, för distriktssköterskan tyckte att utslagens utveckling och mängd var så ovanligt, hon hade ingen annan aning om vad det kunde vara, eftersom det inte kliar heller. Så hon sa att jag skulle meddela E.B om det, eftersom det är dom som skriver ut min medicin.


Nu gnäller Thor i sin säng för han är trött men vill somna i famnen och inte i sin säng.

Och Rasken jamar för att han vill kela just nu.


måste fortsätta att natta Thor :)

Av Anna - 2 september 2009 18:56

Dom har stängt av både varm och kall vattnet idag mellan 09-14 för att dom skulle fixa fjärrvärme.

Kul det var ens att efter man vart på toa att inte kunna tvätta händerna. Jag lyckades spola en gång efter dom stängt av vattnet, sen så gick jag inte på toa något mer tills dom satte igång vattnet igen.


Jag och Thor har även varit på promenad för att hålla Sara sällskap vid busshållsplatsen, sen så gick vi hem för att äta och sen så åkte vi till stan, efter vi varit i stan åkte vi till Lillpite och käkade palt :D


Och nu så har jag nyss nattat Thor och vi andra sitter vid varsin dator :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards