Direktlänk till inlägg 16 september 2009

HP filmkväll.

Av Anna - 16 september 2009 23:46

Nu har man nyss sett klart på HP nr 3. Så jag tänkte nu bara skriva här och sedan gå och lägga mig.

Men det blir inte alltid som man tänkt sig, men jag ska försöka iallafall :P


Idag så har jag varit till stan och under den tiden har jag och min uppfödare kommit överens om vilket foder vi ska byta till, eftersom det nuvarande fodret blir Zigge så fet av. Det har visserligen blivit bättre när jag ger han mer burkmat än torrfoder, men nu har vi hittat ett foder som verkar bra. Ja, vi får hoppas att katterna tycker om det. Fast Zigge har hittills inte tackat nej till någon mat i vilken form som helst. Han dricker ju t o m diskvatten om man inte hejdar honom eller försöker äta gammal mat från vasken. Men han håller oss alerta på att plocka undan det som inte är bra för honom att äta/dricka. ^^


Det här är första kvällen som Thor somnar före 21 på ett tag. Han har blivit jobbigare vid läggdags, fast han är i den åldern som han kan känna separationsångest och jobbigare när det är dags att sova fick jag läsa mig till. Så jag hoppas den här perioden går över snart. För det är inte kul att höra sin son skrika och gråta, och jag kan ju inte ha honom i famnen hela tiden tills han ska sova, för då vänjer han om sig med det varenda gång det är läggdags. Har testat att stå bredvid sängen, det funkar ibland faktiskt. Men sitta bredvid hans säng går inte, för då ska han sitta eller stå upp och prata med mig och titta vad jag gör och leka. Och han är envis. Vi lade honom vid halv sju igårkväll och han somnade inte förrän vid halv tio-tio någonting på kvällen.


Just nu är jag helt slut i huvudet. Så jag ska kolla runt lite snabbt på olika bloggar och forum innan jag lägger mig och sover.


God natt med er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2011 23:24

Jag har ju helt totalt glömt bort att blogga om att jag har en "ny" katt. Kom hem med Taz redan den 23 maj. Har ju inte varit duktig på att blogga överhuvudtaget.   Taz är alltså tillskottet i familjen. Han är ifrån kullen som jag skrev om i febr...

Av Anna - 29 juni 2011 21:24

Thor är på bättringsväg.      Vi har tagit det lugnt idag, men om han fortfarande blir bättre, så blir det utgång imorgon. Jag har ändå tid hos läkaren, så han får följa med dit. Läkaren får kika lite på honom också.. två flugor i en smäll ;P Sed...

Av Anna - 28 juni 2011 16:12

Tisdag idag. Ja... Thor är ganska dålig, hoppas han blir bättre snart, att han blir energifull och glad som han brukar vara. Umgängesresan blev inställd, så han får träffa sin pappa nästa gång istället.   Jag undrar egentligen varför jag skriver ...

Av Anna - 22 april 2011 23:47

Idag har man varit på tivoli. Jag fick hoppa i hoppborgen med Edo, så han slapp hoppa ensam ^^ Jäklar vilken träning det är! :)   Är egentligen för trött för att blogga. Men imorgon ska jag få åka Impala. Så ska nog lägga mig snart, så jag är utv...

Av Anna - 18 april 2011 10:10

Jag har som inte ork eller tid till att blogga, men ska försöka skärpa mig. För jag känner, att när jag väl gör det, så är det givande. På det sätt att jag får skriva av mig eller kunna gå tillbaka till gamla inlägg och komma ihåg. Börjar ju bli ga...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards