Direktlänk till inlägg 12 september 2009

Första dagen avklarad.

Av Anna - 12 september 2009 21:03

Sådär, kom hem för någon timme sedan och har käkat lite.

Det gick bra idag faktiskt. Domaren tyckte om Zigge väldigt mycket. Så han fick sin Ex1 och gick upp för nominering. Men både jag och domaren var överens om att Zigge var inte på humör idag för att klara pressen i panelen. Han är så otroligt hormonell och stingslig idag. Men vi får se om han är på bättre humör imorgon, men om han inte är det så kommer vi avskriva honom, så att han bara får sitta i buren hela dagen. Vill ju inte pressa honom. För i buren är han lugn och snäll och sover. Sedan efter den här helgen blir det inte utställning förrän nästa år, då han är över 1 år. Då kanske hormonerna kommit i balans lite mer ^^ Dessa tonåringar och deras hormoner. :P


Men dagen har varit lyckad, Saras lilla Gordon blev Best of the best. Grattis ännu en gång!

Fast jag sa ju att vi hade dom snyggaste katterna. Och se.. jag hade rätt. Annars hade inte Gordon blivit BoB. Tungan uteCool


Jag och Sara hann umgås en massa och prata. Och det var kul att få träffa C igen :)



Men imorgon är en ny dag och nya tag. Ska bli kul att få ännu en hel dag fullt med katter och trevligt folk. Jag håller verkligen alla tummar och tår för att Zigge är på bättre humör imorgon.

Men nu är jag helt slut, ska bara vänta på att Lars och Nutz kommer hem och sen umgås lite med dom och sen sova. För imorgon ska jag upp ännu tidigare. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 juli 2011 23:24

Jag har ju helt totalt glömt bort att blogga om att jag har en "ny" katt. Kom hem med Taz redan den 23 maj. Har ju inte varit duktig på att blogga överhuvudtaget.   Taz är alltså tillskottet i familjen. Han är ifrån kullen som jag skrev om i febr...

Av Anna - 29 juni 2011 21:24

Thor är på bättringsväg.      Vi har tagit det lugnt idag, men om han fortfarande blir bättre, så blir det utgång imorgon. Jag har ändå tid hos läkaren, så han får följa med dit. Läkaren får kika lite på honom också.. två flugor i en smäll ;P Sed...

Av Anna - 28 juni 2011 16:12

Tisdag idag. Ja... Thor är ganska dålig, hoppas han blir bättre snart, att han blir energifull och glad som han brukar vara. Umgängesresan blev inställd, så han får träffa sin pappa nästa gång istället.   Jag undrar egentligen varför jag skriver ...

Av Anna - 22 april 2011 23:47

Idag har man varit på tivoli. Jag fick hoppa i hoppborgen med Edo, så han slapp hoppa ensam ^^ Jäklar vilken träning det är! :)   Är egentligen för trött för att blogga. Men imorgon ska jag få åka Impala. Så ska nog lägga mig snart, så jag är utv...

Av Anna - 18 april 2011 10:10

Jag har som inte ork eller tid till att blogga, men ska försöka skärpa mig. För jag känner, att när jag väl gör det, så är det givande. På det sätt att jag får skriva av mig eller kunna gå tillbaka till gamla inlägg och komma ihåg. Börjar ju bli ga...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards