Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Anna - 9 mars 2011 12:58

Har blivit sjuk. Fan också! Men det känns bra att det hände nu när Thor är hos sin pappa. Då har jag till på måndag att krya på mig.

Thor åkte ju måndags kväll. L var ner och hämtade honom, han och Thor lekte hela dagen och sov tillsammans. Jag passade på att tvätta lite eftersom Thor spytt ner sängen. Sedan lyxade vi med pizza. Det känns så skönt att jag och L kan umgås, att Thor kan se att hans föräldrar kan umgås, prata, vara trevliga mot varandra, skratta och ha våran lilla familj samlad och ha roligt... och ja....




Nu ska jag försöka få i mig något. Mår illa. Men drickyoggi går bra hittills, det enda som jag fått i mig idag förutom vatten. Har inte ens rökt något idag.


Längtar efter Thor, även om jag inte vill ha hem honom idag så han blir smittad. Vad hos syrran och hennes barn en stund igår. Antingen har jag smittat en av hennes barn, eller så har en av hennes barn smittat mig. För vi båda är sjuka.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards