Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Anna - 15 maj 2010 17:39

Japp, jag fick min åska. Tyvärr såg jag bara en stor blixt.. dom andra blixtrarna som E&C såg, missade jag pga husen framför mitt och skogsdungen bakom mitt hus. *suck* Men jag fick se en iallafall. Och höra mullret... Härligt!


Idag har man varit ute på promenad. Varmt och skönt. Både jag och Thor njöt. Kanske man borde ha köpt glass? Fan också, det glömde jag. Hade fullt upp med att komma ihåg dom viktigaste sakerna som bananer, bröd och dylikt.

Men jag blev gode irriterad på en person. Vet inte vem personen är, men den personen äger iallafall en collie. För jag såg en collie som var bunden i solen utanför affären, den låg och flämtade på ganska mycket. Man borde tänka mer på vart man binder upp dom, och att man helst ska ha en vattenflaska med när det är såhär varmt till både sig själv och hunden.



Men nu ska jag leka med grabben.

Han ska ju snart sova.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards