Alla inlägg den 25 november 2009

Av Anna - 25 november 2009 11:27

Idag vaknade man innan sju. Thor är en solstråle som vanligt. Och katterna springer direkt till köket och jamar bestämt efter mat. Efter man har gett både Thor och katterna mat, så sätter man sig i vardagsrummet med Thor och sedan så leker han på golvet och jag försöker piggna till när jag sitter i soffan och tittar på min älskade sons framsteg när han upptäcker att man kan trumma med legot på en av dom små "hinkarna". Sedan så blev lillkillen trött efter någon timme, så då lägger jag honom igen, går och tar min morgonrök på balkongen och mitt vanliga morgonsamtal med mamma (men idag blev det ett litet senare samtal, eftersom hon var hos tandläkaren), sedan så bytte jag om och går in till dom galna kattungarna med mat och kelar lite med dom. När jag är färdig där, så gick jag och bytte om igen, tvättade och spritade av mig och väntade på att någon av mina katter skulle komma och kela. Men Rasken sov så skönt på Lars munkjacka i soffan och Zigge hade hoppat in i Thors säng och sov så skönt där, så jag fick slötitta lite på repris på animal police och är glad över att jag har Animal Planet, så att jag får se mina favoritprogram.


Mitt liv är otroligt lugnt och stilla. Jag hade inte anat att jag skulle ha det liv jag lever idag för 5 år sedan. Och jag är lycklig över att det blev så.

Men jag känner att det är något som saknas i mitt liv.... Och jag vet att jag aldrig kan få Yaya åter eller någon som är som Yaya. För ingen kan ersätta henne. Men jag känner att jag saknar att ha hund igen. Just nu så tittar jag lite smått på blocket och andra annonssidor, inte för att jag ska ha hund nu, för det har jag inte råd med, men det skadar inte att titta lite ;P


Nu är Thor jobbig med Lars som försöker spela, för Thor försöker hjälpa till genom att trycka på olika knappar på tangentbordet.... haha.. ska väl "rädda" Lars från Thor.. eller så ska jag gå och röka och låta Lars ta hand om Thor själv ett tag... hmmm.. hihi


Och nu fick jag ett sms som gör mig överlycklig!

Min mobil är lagad, så jag ska till stan och hämta den... YEEEEYYYY!!!!!!

Har avskytt att ha min gamla nokia som batteriet bara håller i ca 40 minuters pratande. Så gissa hur många gånger jag har blivit förbannad på den? jo, många! hahahahaa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Beundrare


Ovido - Quiz & Flashcards